czwartek, 30 stycznia 2014

Izerskie Kryształy rozdane

Drodzy Czytelnicy, jak długo mogłam, tak długo ukrywałam, że "Izerski Kryształ" za rok 2013 - nagroda przyznawana przez Stowarzyszenie Promocji i Rozwoju Pogórza i Gór Izerskich "Zakwisie" z siedzibą w Rębiszowie, w tym roku przypadła także mnie. Dłużej już jednak się nie da, bo wczoraj (29 stycznia) w Schronisku Kamieńczyk odbyła sie uroczystość, podczas której odebrałam to wyróżnienie, a zatem informacja poszła w świat. Nagrodą honorowani są co roku osoby i instytucje, którzy szczególnie przyczyniają się do promocji i rozwoju tego regionu.
Fot. A. Lipin/www.goryizerskie.pl

Bardzo się cieszę z tej nagrody i dziękuję z całego serca za wszystkie płynące w mą stronę gratulacje.

Tak jednak, jak powiedziałam podczas uroczystości - nagrodę tę dedykuję wszystkim tym, którzy ze mną współpracują. Dziękuję za to, że zaufaliście, że w maleńkim Kromnowie, gdzieś na uboczu wielkiego świata, może zadziać się - dzięki współpracy wielu osób - coś wartościowego, godnego uwagi, że tu także można robić imprezy, pokazywać prace świetnych artystów, słuchać wybitnych muzyków. Wielkie dzięki i szacunek dla Was - artystów, rzemieślników, muzyków, twórców spektakli i wielu wielu innych osób.

Podobnie, jak podczas uroczystości, tak i tutaj chciałam też serdecznie podziękować urzędnikom Gminy Stara Kamienica - za to, że mi zaufali i zatrudnili na takim stanowisku. To dzięki tej - w mniemaniu wielu osób - odważnej decyzji mam szansę się realizować i działać. Działać w miejscu, które jest wyjątkowo bliskie memu sercu, bo to moje rodzinne strony, które po przygodzie w wielkim świecie, raczej epizodzie, zawołały mnie z powrotem.

Ta nagroda została przyznana mi, ale tak naprawdę należy się wielu osobom i jest sumą działań.

Mam ogromną nadzieję, że teraz o takim miejscu, jak Artystyczna Galeria Izerska w Kromnowie, usłyszy sporo osób i zainteresuje się tym, co tutaj robimy, co proponujemy. A mi wyróżnienie doda więcej odwagi i zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy.

Gratuluję wszystkim pozostałym laureatom, a wtym roku byli to: Zenon Zatchiej - samorządowiec z powiatu lwóweckiego, który został uhonorowany za ratowanie zabytków oraz Turistycki Region Jizerske Hory - czeska organizacja skupiająca gminy z terenu izerskiego o promująca je.

A ja tymczasem wracam do swoich codziennych zajęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz